Potvrda za korišćenje gradskog prevoza
Od sutra počinje gradski prevoz.
Prevoz će biti organizovan na poseban način, koji treba da obezbedi sigurnost putnika i vozača.
Gradski prevoz moći će da koruste isključivo zaposleni.
Za korišćenje gradskog prevoza zaposleni treba da poseduju potvrdu izdatu od strane poslodavca, a potvrda treba da sadrži:
- Naziv i sedište poslodavca
- Datum donošenja potvrde
- Pravni osnov
- Ine i prezime zaposlenog ili radno angažovanog
- Da se izdaje u svrhu korišćenja gradskog prevoza
- Potpis ovlašćenog lica
Obrazac prijave nije objavljen, ali je primer potvrde izdalo Ministarstvo rada. Šablon možete pronaći na sledećem linku:
https://www.minrzs.gov.rs/sr/aktuelnosti/vesti/obrazac-potvrde-za-koriscenje-gradskog-prevoza
Mediji su preneli i da zaposlenima koji imaju A1 bus plus karticu u Beogradu neće biti potrebna potvrda poslodavca, ka o i da će važiti sledeća pravila za gradski prevoz u Beogradu:
- Biće obavezno nošenje maski i rukavica;
- Ulaziće se na jedna, a izlaziti na druga vrata. Redar u vozilu će kontrolisati da li građani nose maske i rukavice i koliko je putnika u vozilu;
- Na sedištima će se nalaziti nalepnice sa oznakama na koje sedište sme, odnosno ne sme da se sedne. Na podu će biti traka sa uputstvom gde sme da se stoji i na kojoj udaljenosti;
- Klima uređaji ne bi trebalo da se koriste, već da se otvaraju prozori i na taj način obezbedi prirodna ventilacija;
- Biće pojačana dezinfekcija svih vozila. Vozači će na svakoj okretnici provetravati vozila i dezinfikovati validatore i rukodržače.
Cilj ovog programa je povećanje dostupnosti kredita za investicije preduzetnicima (uključujući i paušalce) i mikro-biznisima koji nemaju adekvatno sredstvo za obezbeđenje kredita i do sada nisu mogli da dobiju kredite.