Šta je remarketing?
Ako ste se u prethodnom periodu interesovali za oglašavanje na internetu, sigurno ste čuli za remarketing. Ako niste, ali koristite interent redovno, sigurno ste imali prilike da iskusite njegove čari, a da to možda i ne znate.
Remarketing je princip koji vam nudi mogućnost da vi kao prodavac sve one korisnike koji su pokazali interesovanje za vaše proizvode, tako što su recimo posetili vaš sajt, skladištite u jednu grupu. Kada su tamo, kroz upotrebu oglasnih platformi imate mogućnost da neku reklamnu poruku pošaljete samo tim ljudima.
Sigurno ste nekada tražili neki hotel ili avio kartu, a onda su vas nedeljama nakon toga pratile ponude gde god se okrenete po internetu. E to je to.
Naravno, vi ne morate biti tako dosadni, ali zamislite da, umesto što trošite mnogo novca na obaveštavanje najšire javnosti, deo budžeta i svoje aktivnosti usmerite ka onima koji su već pokazali interesovanje za vaše proizvode. Neće svako ko je došao na sajt na kraju i kupiti proizvod, ali je šansa svakako veća nego u opštoj populaciji.
Jedan trik koji prodavci često koriste je da ovim ljudima ponude posebne uslove. Recimo, poručite im da će, ukoliko kupe u narednih 24 sata uz upotrebu kupona dobiti besplatnu dostavu, ili neki popust. Statistike kažu da je najčešći razlog odustajanja od kupovine cena dostave ili neki nepredviđeni trošak, tako da je to dobar način da ih ubedite da ipak kupe.
Google Adwords ima svoj sistem za ovo, kao i Facebook, a postoje i platforme koje nude oglašavanje kroz mnoštvo kanala odjednom. Najpoznatija je AdRoll.
Za kraj, sada kada znate za AdRoll, nije loše da znate da postoji i takozvani dinamički remarketing.
Šta sad to znači? Pa recimo da imate veliki broj artikala, i da je nemoguće ručno napraviti kampanje za sve njih. Recimo 500 modela patika. Neki sistemi nude mogućnost automatizacije i povezivanja sa većinom popularnih e-commerce rešenja. Uz svega nekoliko klikova možete napraviti kampanju tako što će u neki od tipskih banera biti ubačen konkretan proizvod i ponuda, generisana po automatizmu, pa će vaš potencijalni kupac videti u oglasima baš onaj proizvod koji je gledao.
Kao i sa svakim drugim oglašavanjem – probajte, merite i unapređujte, a mi se vidimo ponovo za nekoliko nedelja.
Cilj ovog programa je povećanje dostupnosti kredita za investicije preduzetnicima (uključujući i paušalce) i mikro-biznisima koji nemaju adekvatno sredstvo za obezbeđenje kredita i do sada nisu mogli da dobiju kredite.