Kako da samostalno napišete tekst za svoj sajt?
Zdravo, ja sam Ivan.
Ako ste kao većina preduzetnika, uvek razmišljate o tome kako da uštedite novac. Jedan od efikasnih načina da to uradite jeste da samostalno napišete tekst za svoj sajt.
To je nešto što ne treba da vas plaši. Razlog je jednostavan. Postoje samo četiri pitanja na koja je potrebno da odgovorite u svom tekstu. Sada ćemo videti koja su ta pitanja.
Prvo pitanje je: Šta prodajte zapravo svojim kupcima?
Recimo da se bavite proizvodnjom četkica za zube i da u tom procesu koristite neku najnoviju tehnologiju. Ako bih vas pitao šta je to što prodajete, šta biste mi rekli? Verovatno biste rekli da prodajete četkice za zube. Međutim, to bi bila greška. Ono što zapravo prodajete jeste zdravlje. Prodajete zdrave zube, prodajete neodlazak kod zubara, uštedu novca, uštedu vremena. To je ono što ja, kao vaš potencijalni klijent, želim da dobijem od vas. Ne samo četkicu za zube, zapravo, četkicu za zube niko neće kupiti da bi se divio kako je napravljena po nekoj ultrasoničnoj tehnologiji.
Drugo pitanje na koje je potrebno da odgovorite u svom tekstu jeste: Koje garancije zapravo dajete jednom kupcu?
Šta je to što zapravo interesuje jednog kupca znate verovatno i sami jer ste i sami kupci. Ono što je osnovno jeste da odluku o tome da li ću nešto kupiti kod vas učinite što je moguće lakšom. Recite mi, da li mi dajete mogućnost nekog popusta, da li mi dajete neke bonuse, da li postoji neka garancija koja traje određeni vremenski period, ili ne postoji, da li mi nudite uslugu servisiranja, da li je nešto besplatno. Sve to će mi pomoći da se lakše odvojim od svog novca i dam ga vama.
Treće pitanje na koje je neophodno da odgovorite na svom sajtu glasi: Koliko to košta?
Ok, video sam šta je to što nudite, zainteresovan sam, to mi je potrebno i želim da kupim. Koliko zapravo onda to košta? Koliko će novca morati da bude izdvojeno za tu vašu uslugu ili proizvod koji nudite?
Preduzetnici na svojim sajtovima vrlo često ne stavljaju cenu, misleći da će ih, u tom slučaju, potencijalni klijent pozvati pa će tu doći do dodatne interakcije, da će prodaja na taj način biti lakše zaključena. Međutim, ovo je greška. Ljudi su na internetu kada već čitaju o onome šta nudite i ukoliko ne dobiju kompletnu informaciju od vas, uradiće vrlo jednostavnu stvar – prebaciće se na drugi sajt koji će im pružiti tu informaciju. A ona ste, ne samo vi izgubili klijenta, već ste pripremili klijenta za svoju konkurenciju.
Poslednje pitanje na koje je potrebno da odgovorite u svom tekstu jeste: Kako i gde mogu da kupim vaš proizvod ili uslugu?
Pročitao sam tekst, spreman sam za kupovinu, da li je potrebno da dođem u vašu fizičku prodavnicu ili mogu putem onlajna izvršiti naručivanje. Sa druge strane, ono što me interesuje je i na koji način mogu izvršiti plaćanje. Da li onlajn putem, da li dajete mogućnost plaćanja na čekove, da li primate kartice ili isključivo radite sa kešom.
Nakon što ste odgovorili na ovo pitanje, zapravo ste svojim klijentima ponudili odgovore na sva pitanja koja ih interesuju. I to je to, uštedeli ste novac.
Cilj ovog programa je povećanje dostupnosti kredita za investicije preduzetnicima (uključujući i paušalce) i mikro-biznisima koji nemaju adekvatno sredstvo za obezbeđenje kredita i do sada nisu mogli da dobiju kredite.