Kako motivisati ljude da se prijave na vaš newsletter

Poštovanje, u ovom videu govoriću vam o tome kako da motivišete ljude da se prijave na vaš newsletter.

Newsletter, kao kanal komunikacije sa klijentima, predstavlja jedan od najuspešnijih načina za ostvarivanje novih prodaja. Upravo je to razlog zašto je važno da imate što više pretplatnika i učinite sve što možete kako bi ste do njih došli.

Da bi newsletter ostvario svoj cilj – da privuče nove kupce, potrebno je da poštuje nekoliko pravila. Prvo,  da nudi zanimljiv sadržaj. Zatim, da nije predugačak, već lak za čitanje. Zatim, da ima privlačan subject maila koji će podsticati publiku na dalje čitanje i da čitaocu jasno govori koje sve dobiti mu zapravo nudite.

Ok. Sastavili ste newsletter. Sada je potrebno samo da se ljudi, nakon dolaska na vaš sajt i prijave na njega, tako što će vam ostaviti svoj e-mail.

Postoje dva načina da od posetilaca zatražite mail.

Prvi je taj da postavite “kućicu” u kojoj ćete postaviti poziv posetiocima da ostave e-mail i tako se pretplate na vaš newsletter.

Drugi način je pop-up meni koji je dobro koristiti ako želite da uvećate broj pretplatnika na newsletter. Verovatno znate, ali da podsetim – pop-up je onaj prozorčić koji sam iskoči na sajtu kako bi skrenuo pažnju čitalaca na nešto.

I tu dolazimo do jedne od najčešćih grešaka na sajtovima – izbacivanje pop-up prozora odmah nakon što osoba uđe na sajt.

Dakle ovde imamo situaciju da je osoba ušla na sajt i još nije ni stigla da se upozna sa onim o čemu govorite, a već se pojavio pop-up kojim joj tražite mail.

Ne, posetilac neće pomisliti: “Jao super. Jedva sam čekao da vam ostavim svoje podatke. Šta ste čekali do sada”.

Naprotiv, neće ni pročitati šta piše na pop-up prozoru već će ga jedino zanimati kako da ga zatvori, a vi ste najverovatnije izgubili pretplatnika na newsletter i sav trud koji ste uložili bacili u vodu.

Kada je onda pravo vreme za pop-up?

I ovde postoje dve mogućnosti. Prvo, pop-up može da iskoči nakon što je posetilac sajta skrolovao do, recimo, trećine ili polovine stranice – ovo zavisi od dužine samog teksta.

U ovom slučaju osoba se već upoznala sa onim o čemu se radi i, ako je pročitala dobar deo teksta na stranici, logično je pretpostaviti da joj se svidelo čim je tu i dalje. Zato je ovo dobar trenutak da se ponudi pretplata na newsletter.

Opcija dva je da se pop-up pojavi onog trenutka kada posetilac napušta stranicu ili vaš sajt. Ukoliko mu je sadržaj bio privlačan, velika je verovatnoća da će se prijaviti na newsletter, a ukoliko nije bio zadovoljan i brzo odlazi, ovaj pop-up može biti vaše obećanje da će u budućnosti moći da ostvari neku dobit ili dobije zanimljivi sadržaj.

Za kraj, spomenuću još samo dva saveta koja će zasigurno povećati verovatnoću da se neko prijavi na vaš newsletter.

Prvo, forumular učinite što jednostavnijim i, osim neophodne mail adrese, ne tražite više podataka. Ljudi ne žele niti da gube vreme, niti da odaju previše ličnih podataka. Možete čak i da omogućite da se prijava obavlja putem Facebook naloga tako da nema potrebe da se ukucava mail ili bilo šta drugo.

Kao drugo, svakome ko se prijavi dajte neki koristan i vredan poklon. To može biti vaučer za ostvarivanje popusta, neka dobra brošura, zanimljiva studija slučaja ili nešto slično što odgovara onome čime se bavite, a što možete dostaviti ljudima u elektronskoj formi.

Uz primenu ovih saveta veoma brzo ćete uočiti skok u broju prijava na vaš newsletter.

Nadalje, ostaje samo da u njemu nastavite da pružate pretplatnicima kvalitetan, interesantan i koristan sadržaj.

 

Cilj ovog programa je povećanje dostupnosti kredita za investicije preduzetnicima (uključujući i paušalce) i mikro-biznisima koji nemaju adekvatno sredstvo za obezbeđenje kredita i do sada nisu mogli da dobiju kredite.